Гурковський, В. І. та Вербовенко, О. П. та Семенко, Л. М. (2024) ТРАНСФОРМАЦІЯ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Суспільство та національні інтереси (7(7)). с. 133-144.
Text
Гурковський_ В Трансформація військової освіти України.pdf Download(3MB) |
Анотація
Стаття присвячена дослідженню важливої теми впровад- ження інноваційних педагогічних технологій у військову освіту з метою підвищення її ефективності. В контексті актуальних загроз глобальному миру, особливо в Україні та динамічних технологічних трансформацій необхідність покращення якості підготовки військовослужбовців набула особливої актуальності та ключового значення. У статті розглядаються інноваційні педагогічні технології та їх впровадження в систему військової освіти України в умовах військової агресії РФ. Особливу увагу приділено прогресивним методам навчання, включаючи віртуальну реальність (VR), змішане навчання та цифрові платформи, які дозволяють підвищити ефективність підготовки військовослужбовців. У статті розглянуті потенційні переваги використання віртуальної реальності у військовій освіті, зокрема, можливість створення реалістичних бойових сценаріїв, іммерсивних симуляцій та підвищення рівня командної співпраці. У статті також обґрунтовується важливість модернізації освітніх та освітньої- наукових програм, що відповідає потребам актуальних викликів бойових дій і забезпечує готовність кадрів до виконання бойових завдань у реальних умовах. Основні висновки підкреслюють, що впровадження новаторських підходів сприяє підготовці адаптивних військових фахівців, здатних оперативно реагувати на виклики війни, та підтримує процес післявоєнного відновлення країни. Розвиток компетенцій із кібербезпеки, тактики та кризового управління робить військову освіту більш адаптованою до сучасних загроз і сприяє підвищенню обороноздатності держави. У висновках підкреслюється, що впровадження інноваційних педагогічних технологій, таких як віртуальна реальність та цифрові платформи, сприятиме підвищенню якості підготовки військовослужбовців, забезпечує адаптивність до умов війни та підтримує післявоєнне відновлення країни.
Title in English
TRANSFORMATION OF MILITARY EDUCATION IN UKRAINE THROUGH THE IMPLEMENTATION OF INNOVATIVE PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES DURING THE WAR
English abstract
The article is devoted to the study of the important topic of introducing innovative pedagogical technologies into military education in order to increase its effectiveness. In the context of current threats to global peace, especially in Ukraine, and dynamic technological transformations, the need to improve the quality of training of military personnel has become particularly relevant and of key importance. The article examines innovative pedagogical technologies and their implementation in the military education system of Ukraine in the conditions of military aggression of the Russian Federation. Special attention is paid to advanced training methods, including virtual reality (VR), blended learning and digital platforms, which allow to increase the efficiency of training of military personnel. The article discusses the potential benefits of using virtual reality in military education, in particular, the possibility of creating realistic combat scenarios, immersive simulations, and increasing the level of team cooperation. The article also substantiates the importance of modernization of educational and educational- scientific programs, which meets the needs of actual challenges of combat operations and ensures the readiness of personnel to perform combat tasks in real conditions. The main conclusions emphasize that the implementation of innovative approaches contributes to the training of adaptive military specialists capable of responding promptly to the challenges of war, and supports the process of post-war reconstruction of the country. The development of competences in cyber security, tactics and crisis management makes military education more adapted to modern threats and contributes to increasing the defense capability of the state. The conclusions emphasize that the introduction of innovative pedagogical technologies, such as virtual reality and digital platforms, will contribute to the improvement of the quality of training of military personnel, ensure adaptability to the conditions of war and support the post-war recovery of the country.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | військова освіта, інноваційні педагогічні технології, віртуальна реальність, цифрові платформи, змішане навчання, освіта протягом життя, інновації, іммерсивний досвід, інноваційні методи; military education, innovative pedagogical technologies, virtual reality, digital platforms, blended learning, lifelong education, innovation, immersive experience, innovative methods |
УДК: | 355.404.3 |
Бібліографічний опис: | Гурковський В. І. Трансформація військової освіти України через впровадження інноваційних педагогічних технологій під час війни / В. І. Гурковський, О. П. Вербовенко, Л. М. Семенко // Суспільство та національні інтереси. - 2024. - No 7(7). - С. 133–144. – DOI: https://doi.org/10.52058/3041-1572-2024-7(7)-133-144. |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 19 Лист 2024 11:02 |
Останні зміни: | 19 Лист 2024 11:02 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31614 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року