Силабус навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-60S Мальчик, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування". [Силабус]

[img] Text
06-13-60S.pdf

Download(551kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» охоплює теоретичні основи та практичні підходи до вивчення маркетингу в контексті інноваційної економіки. Курс спрямований на аналіз сучасних концепцій, моделей та підходів у маркетингу, враховуючи вплив інновацій, цифровізації та глобальних ринкових тенденцій, а також на розвиток навичок використання новітніх інструментів маркетингу в умовах динамічного середовища. Метою курсу є формування комплексних знань та навичок розробки інноваційних маркетингових стратегій, що відповідають умовам сучасної економіки, а також розвиток здатності аналізувати й оцінювати їх ефективність у конкурентному середовищі. Завдання курсу: Для засвоєння програмного матеріалу передбачені індивідуальні та групові завдання, що охоплюють: аналіз сучасних теорій маркетингу в інноваційній економіці. дослідження впливу цифрових інструментів і технологій на маркетингові стратегії. вивчення глобальних тенденцій розвитку ринків. виконання практичних кейсів із застосуванням сучасних маркетингових інструментів. опрацювання наукових публікацій, періодичних видань та спеціалізованих ресурсів. Здобувач повинен знати: основи сучасної парадигми маркетингу в інноваційній економіці. вплив інновацій та цифрових технологій на маркетингові процеси. методи аналізу ринку в умовах цифровізації. принципи розробки маркетингових стратегій на основі інновацій. глобальні тенденції в маркетинговій діяльності.

Title in English

SYLLABUS Modern marketing paradigm in the context of an innovative economy ОК 5 Code in Degree Programme Level of Education: Educational and scientific (third) 07 Field of Knowledge Management and Administration 075 Field of Study: Marketing Degree Programme: Marketing

Тип елементу : Силабус
Додаткова інформація: попередня версія силабусу 06-13-055S
Ключові слова: 06-13-60S, сучасна парадигма, маркетинг, умови, інноваційна економіка
Шифр: 06-13-60S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 11 Груд 2024 12:49
Останні зміни: 11 Груд 2024 12:49
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31877
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року