Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-225М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-225М.pdf

Download(406kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Додаткова інформація: попередня версія методичних вказівок 06-13-126
Ключові слова: 06-13-225М, бренд менеджмент
Шифр: 06-13-225М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Тетяна Мирон
Дата внесення: 09 Вер 2025 12:04
Останні зміни: 09 Вер 2025 12:04
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/32037
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року