Силабус навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-01-009S Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
07-01-009S.pdf

Download(208kB)

Анотація

Мета: формування знань щодо загальних принципів та інструментів оптимізації рішень господарюючих суб’єктів за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання, які є системоутворюючими для економічного світогляду фахівця з економіки. Завдання: - вивчення основних категорій, понять та методів мікроекономічного аналізу; - набуття практичних навичок застосування базових принципів та інструментів мікроекономічного аналізу до моделювання поведінки основних мікроекономічних суб’єктів; - підготовка до вивчення прикладних дисциплін, що базуються на мікроекономічній теорії.

Title in English

SYLLABUS Microeconomics ЗП 9 Code in Degree Programme Level of Education: bachelor’s (first) 07 Field of Knowledge Management and Administration 075 Field of Study Marketing Degree Programme: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 07-01-009S, мікроекономіка
Шифр: 07-01-009S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства і міжнародного бізнесу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 07 Січ 2025 10:54
Останні зміни: 07 Січ 2025 10:54
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/32105
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року