Савицька, І. І. (2023) САЙТ КАФЕДРИ ЖУРНАЛІСТИКИ ТА УКРАЇНОЗНАВСТВА НУВГП У СИСТЕМІ БРЕНД-КОМУНІКАЦІЇ. [Перший (бакалаврський) рівень освіти]
![]() |
Text
2023_Іванна Савицька_Сайт кафедри журналістики та українознавства НУВГП у системі Бренд-комунікації.pdf Download(2MB) |
Анотація
Бакалаврська кваліфікаційна робота (проєкт) студентки групи ЖУР-41 освітньої програми «Журналістика» спеціальності 061 «Журналістика» Савицької Іванни іванівни Ми живемо в час, коли медійні та немедійні організації приходять до розуміння необхідності створення й утвердження свого власного бренду, усвідомлюють важливість системної бренд-комунікації. Закономірно, що зростає роль системи бренд-комунікації також і у галузі освіти, насамперед вищої, оскільки, як зазначають дослідники, «у сфері вищої освіти саме бренд стає запорукою конкурентоспроможності освітніх закладів на ринку освітніх послуг, адже, обираючи університет, абітурієнти у своєму виборі здебільшого орієнтуються на бренд, репутаційний та іміджевий складники закладу освіти» [4]. Кафедри як структурні підрозділи університетів є певною мірою автономними підрозділами зі своїми функціями, структурою, завданнями, а також системами бренд-комунікації. Остання особливо важлива для кафедр, які відповідають за підготовку фахівців у галузі журналістики та соціальних комунікацій. Розвиваючи свої системи бренд-комунікації, кафедри використовують різноманітні канали комунікацій: різні соціальні мережі, співпрацю із ЗМІ, організацію подій тощо. Однією з найважливіших складових частин системи бренд-комунікації кафедри є сайт.
Тип елементу : | Перший (бакалаврський) рівень освіти |
---|---|
Тематики: | Наукова робота студента |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Журналістики та українознавства |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 16 Вер 2025 11:34 |
Останні зміни: | 16 Вер 2025 11:34 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/32428 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року