Мурачова, А. (2023) БРЕНДБУК КАФЕДРИ ЖУРНАЛІСТИКИ ТА УКРАЇНОЗНАВСТВА НУВГП у парадигмі комунікативного маркетингу. [Перший (бакалаврський) рівень освіти]
![]() |
Text
2024_Анна Мурачова_Брендбук кафедри журналістики та українознавства НУВГП у парадигмі комунікативного маркетингу (1).pdf Download(3MB) |
Анотація
Бакалаврська кваліфікаційна робота (проєкт) студентки групи ЖУР-41 освітньої програми «Журналістика» спеціальності 061 «Журналістика» Анна Мурачова
Тип елементу : | Перший (бакалаврський) рівень освіти |
---|---|
Тематики: | Наукова робота студента |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Журналістики та українознавства |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 17 Вер 2025 10:56 |
Останні зміни: | 17 Вер 2025 10:56 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/32448 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року