Ситар, М. В. (2025) ДО ПОЛІПШЕННЯ МАНЕВРЕНОСТІ ДОВГОМІРНОГО АВТОПОЇЗДА. Студентський вісник НУВГП (1(24)). с. 3-5.
![]() |
Text
Вип 1(24)2025_Ситар М.В._с.3-5.pdf Download(302kB) |
Анотація
При комплектації довгомірних автопоїздів з існуючих причепів і напівпричепів або ж проєктуванні нових транспортних засобів необхідно враховувати границю можливого їх використання за маневреністю. В роботі розглядаємо способи забезпечення фіксації частоти обертання коліс, а також кута складання ланок довгомірного автопоїзда з подальшим впливом на елементи його гальмівної системи для поліпшення маневреності такого транспортного засобу.
English abstract
When assembling long road trains from existing trailers and semi-trailers or designing new vehicles, it is necessary to take into account the limit of their possible use in terms of maneuverability. In the work, we consider ways to ensure the fixation of the wheel rotation frequency, as well as the folding angle of a long road train links with subsequent influence on the elements of its braking system to improve the maneuverability of such a vehicle.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | автопоїзд, маневреність, гальмівне зусилля, частота обертання, кут складання, road train, maneuverability, brake force, wheel speed, folding angle |
УДК: | 629.113 |
Бібліографічний опис: | Ситар М. В. До поліпшення маневреності довгомірного автопоїзда / М. В. Ситар // Студентський вісник НУВГП : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2025. - С. 3-5. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2025 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2025 > Випуск 1 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 19 Вер 2025 10:26 |
Останні зміни: | 19 Вер 2025 10:26 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/32604 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року