08-01-168M Михайлова, І. О. (2024) Методичні вказівки до лабораторних занять з навчальної дисципліни «Корекційна педагогіка» для здобувачів вищої першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» спеціальності 227 «Терапія та реабілітація», спеціалізація 227.1 «Фізична терапія» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]
![]() |
Text
08-01-168M.pdf Download(456kB) |
Анотація
Корекційна педагогіка – це галузь педагогіки, яка займається вивченням особливостей розвитку дітей з різними відхиленнями та розладами, а також розробкою і застосуванням методів і прийомів корекції цих відхилень. Мета корекційної педагогіки – створення оптимальних умов для розвитку особистості дитини, подолання труднощів у навчанні, спілкуванні та адаптації до соціального середовища. Лабораторні роботи з корекційної педагогіки спрямовані на формування у майбутніх фахівців практичних навичок, необхідних для проведення діагностики, розробки індивідуальних корекційних програм та здійснення психокорекційної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 08-01-168M, корекційна педагогіка |
Шифр: | 08-01-168M |
За видами робіт: | Лабораторні роботи |
Тематики: | Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Терапія та реабілітація |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Теорії та методики фізичного виховання |
Користувач, що депонує: | В.М. Бежук |
Дата внесення: | 11 Лют 2025 13:19 |
Останні зміни: | 11 Лют 2025 13:19 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33056 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року