Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання денної та заочної форми навчання.

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-237М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-237М.pdf

Download(346kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-237М, теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг.
Шифр: 06-13-237М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Т. В. Мирон
Дата внесення: 29 Вер 2025 10:45
Останні зміни: 29 Вер 2025 10:45
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33073
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року