Безтелесна, Л. І. та Жданюк, С. В. та Василів, В. Б. та Beztelesna, L. I. та Zhdaniuk, S. V. та Vasyliv, V. B. (2025) ЕКСПОРТНА КОРПОРАТИВНА СТРАТЕГІЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ТОВ «НОВА ПОШТА». Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(109)). с. 14-27.
![]() |
Text
Ve1092.pdf Download(451kB) |
Анотація
Розглянуто питання експортної корпоративної стратегії ТОВ «Нова Пошта» в умовах зростання електронної комерції та глобалізації. Дослідження базується на аналізі наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених, присвячених питанням проєктування корпоративних стратегій, а також проблемам доставки та логістики. Ідентифіковано стратегію діяльності ТОВ «Нова Пошта» як стратегію швидкого зростання та намірів здобуття лідерства. Підкреслено, що компанія успішно реалізує свою експортну стратегію, виходячи на нові європейські ринки та розширюючи спектр послуг. Проаналізовано динаміку розвитку мережі ТОВ «Нова Пошта», структуру Групи «Нова Пошта», а також організаційну структуру компанії. Особливу увагу приділено фінансовим результатам роботи ТОВ «Нова Пошта» за 2023 рік, які свідчать про ефективність обраної стратегії. Доведено, що ТОВ «Нова Пошта» є одним із лідерів галузі транспорту і пошти в Україні та успішно конкурує з державними компаніями, що мають давню історію та монопольне становище на ринку. На основі проведеного аналізу запропоновано рекомендації щодо подальшого розвитку та посилення позицій компанії на міжнародному ринку. Зокрема, пропонується збільшити географію присутності, розширити спектр послуг, продовжити цифрову трансформацію, формувати партнерства та альянси, підвищувати ефективність операцій, посилювати бренд та готувати кадри.
Title in English
EXPORT CORPORATE STRATEGY AND FEATURES OF ITS IMPLEMENTATION LLC «NOVA POSHTA»
English abstract
The article discusses the export corporate strategy of LLC «Nova Poshta» in the context of the growth of e-commerce and globalization. The research is based on the analysis of scientific works of domestic and foreign scientists devoted to the design of corporate strategies, as well as the problems of delivery and logistics. The activity strategy of LLC «Nova Poshta» is identified as a strategy of rapid growth and intentions to gain leadership. It is emphasized that the company successfully implements its export strategy, entering new European markets and expanding the range of services. The dynamics of the development of the Nova Poshta network, the structure of the Nova Poshta Group, as well as the organizational structure of the company are analyzed. Special attention is paid to the financial results of Nova Poshta LLC for 2023, which testify to the effectiveness of the chosen strategy. The company's financial success in 2023 reflects the use of the advantages of operating within a competitive market environment, namely: accessibility, ease of use of services; mobility and network coverage; efficiency; security; service prices. The combination of these factors, coupled with the growing demand for services and professional management of the company, allowed it to significantly increase profits in 2023 compared to 2022. It is proved that Nova Poshta LLC is one of the leaders in the transport and postal industry in Ukraine and successfully competes with state-owned companies that have a long history and a monopoly position in the market. Based on the analysis, a number of recommendations are proposed for the further development and strengthening of the company's position in the international market. In particular, it is proposed to increase the geography of presence, expand the range of services, continue digital transformation, form partnerships and alliances, increase operational efficiency, strengthen the brand and train personnel.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | експортна стратегія; логістика; електронна комерція; глобалізація; ТОВ «Нова Пошта»; міжнародний ринок; конкурентне середовище; фінансові результати; цифрова трансформація; export strategy; logistics; e-commerce; globalization; Nova Poshta LLC; international market; competitive environment; financial results; digital transformation |
УДК: | 65.012.4:658.014:339.5 |
Бібліографічний опис: | Безтелесна Л. І. Експортна корпоративна стратегія та особливості її реалізації ТОВ «Нова пошта» / Л. І. Безтелесна, С. В. Жданюк, В. Б. Василів // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2025. – Вип. 1(109). – С. 14-27. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2025 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2025 Видання університету |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 29 Вер 2025 10:46 |
Останні зміни: | 29 Вер 2025 10:46 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33077 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року