Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання.

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-241М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-241М.pdf

Download(416kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-241М, сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки
Шифр: 06-13-241М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Т. В. Мирон
Дата внесення: 29 Вер 2025 10:10
Останні зміни: 29 Вер 2025 10:10
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33085
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року