Силабус навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-89S Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Основи наукових досліджень» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-89S.pdf

Download(704kB)

Анотація

Курс «Основи наукових досліджень» є комплексною навчальною дисципліною, що охоплює теоретичні та практичні аспекти проведення наукових досліджень у сфері маркетингу. Зміст курсу передбачає вивчення методології наукової роботи, принципів формування дослідницької проблематики, структурування наукових праць, збору та аналізу емпіричних даних, методів обґрунтування наукових гіпотез, а також основних етапів підготовки кваліфікаційних досліджень. Особлива увага приділяється засвоєнню методів кількісного та якісного аналізу, сучасним аналітичним інструментам, а також правилам оформлення результатів дослідження відповідно до академічних стандартів. Основною метою курсує формування у здобувачів компетентностей, необхідних для самостійного проведення наукових досліджень у сфері маркетингу, критичного аналізу наукових джерел, узагальнення отриманих результатів та їх ефективної презентації в академічному середовищі. Курс спрямований на розвиток навичок аналізу наукової літератури, формування наукової аргументації, застосування сучасних методів маркетингових досліджень та використання статистичних методів для обґрунтування отриманих результатів.

Title in English

SYLLABUS Fundamentals of scientific research ФП30.2 Code in Degree Programme Level of Education: Bachelor's (first) Field of Knowledge Management and Administration Field of Study: 075 Marketing Degree Programme: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-89S, основи, наукові дослідженя
Шифр: 06-13-89S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 24 Лют 2025 13:13
Останні зміни: 24 Лют 2025 13:13
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33197
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року