06-13-93S Мальчик, М. В. та Мельник, С. Р. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
![]() |
Text
06-13-93S.pdf Download(603kB) |
Анотація
Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок здобувачами вищої освіти ОР Бакалаврами щодо розуміння та роботи з основними концепціями, принципами та функціями маркетингу, способами аналізу ринку, споживчих потреб, формулювати маркетингові стратегії та оцінювати їх ефективність. Завдання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» – вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.
Title in English
SYLLABUS ENTRY TO SPECIALTY ФП 1 Code in Degree Programme Level of Education: Bachelor`s (first) 07 Field of Knowledge Management and Administration 075 Field of Study Marketing Degree Programme: Marketing
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-93S, вступ до спеціальності |
Шифр: | 06-13-93S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
Дата внесення: | 24 Лют 2025 13:19 |
Останні зміни: | 24 Лют 2025 13:19 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33213 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року