Методичні вказівки до самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Туризм» спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-222М Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до самостійного вивчення з навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Туризм» спеціальності 242 «Туризм» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-222М.pdf

Download(382kB)

Анотація

Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» розроблені відповідно до Силабусу даної навчальної дисципліни та освітньо-професійної програм підготовки бакалаврів за спеціальністю 242 «Туризм». Вимоги до знань та компетенцій здобувачів вищої освіти визначено галузевими стандартами вищої освіти України. Навчальна дисципліна «Маркетинг сфери туризму та гостинності» є невід'ємною частиною програми підготовки фахівців з туризму. Метою дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» є формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі маркетингу індустрії туризму та гостинності, набуття практичних навичок щодо просування турпродукту на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств туріндустрії. Закономірності розвитку маркетингу туріндустрії в ринкових умовах, система маркетингу туристичного підприємства. Завданням дисципліни «Маркетинг сфери туризму та гостинності» є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Додаткова інформація: Попередня версія методичних вказівок: 06-13-156
Ключові слова: 06-13-222М, маркетинг сфери туризму та гостинності
Шифр: 06-13-222М
За видами робіт: Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В.М. Бежук
Дата внесення: 27 Лют 2025 10:39
Останні зміни: 27 Лют 2025 10:39
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33316
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року