Силабус навчальної дисципліни «Етичний маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-86S Коротун, О. П. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Етичний маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-86S.pdf

Download(360kB)

Анотація

Вибіркова навчальна дисципліна «Етичний маркетинг» рекомендована для здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» НУВГП. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю підтримання у виробничо-господарській діяльності вітчизняних підприємств норм та стандартів сучасної етичної діяльності, формування концепції відповідального маркетингу, як одного із стабілізаторів суспільного розвитку, за допомогою якого можна вирішити цілий комплекс економічних та соціальних проблем. Предметом вивчення курсу «Етичний маркетинг» є сукупність практичних форм відносин у професійній сфері маркетингу; їх ціннісний зміст і значимість; процеси чуттєвого пізнання дійсності; комерційна етика в маркетингу та організаційній поведінці. Метою вивчення. дисципліни«Етичний маркетинг» є формування системи знань з порівняльного історико-психологічного аналізу розвитку етики на основі вивчення моральних стандартів досвіду різних країн; формування уміння орієнтуватись у сфері економічних відносин з метою використання практичних принципів для вирішення проблем у маркетинговій діяльності. Також метою викладання даного курсу є формування у здобувачів розуміння системи цінностей, поглядів, норм поведінки ділових людей, засвоєння здобувачами основних теоретичних положень та вироблення необхідних практичних навичок, що дозволяють підвищити ефективність в управлінській діяльності. Завданням вивчення дисципліни Етичний маркетинг є засвоєння здобувачами теоретичних засад та практичних вмінь етичної ділової поведінки, оволодіння прийомами та нормами розв’язання практичних проблемних ситуації з урахуванням етичних норм та правил поведінки у маркетинговій та управлінській діяльності.

Title in English

SYLLABUS Ethical marketing ФП24 Code in Degree Programme Level of Education: Bachelor's (first) Field of Knowledge Management and Administration Field of Study: 075 Marketing Degree Programme: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-86S, етичний маркетинг
Шифр: 06-13-86S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 11 Бер 2025 10:45
Останні зміни: 11 Бер 2025 10:45
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33459
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року