Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг у туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-88S Коротун, О. П. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг у туризмі» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) спеціальності 075 "Маркетинг", освітньо-професійної програми «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-88S.pdf

Download(369kB)

Анотація

Вибіркова навчальна дисципліна «Маркетинг у туризмі» рекомендована для здобувачів вищої освіти ОПП «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» НУВГП. Актуальність вивчення даного курсу зумовлено необхідністю впровадження у господарську діяльність вітчизняних туристичних підприємств різноманітних практик сучасної маркетингової діяльності, формування концепції відповідального рекламування.. На практичних заняттях здобувачі навчаються працювати в команді та після успішного завершення курсу зможуть приймати ефективні управлінські маркетингові рішення в туристичній діяльності. Зможуть використовувати у своїй діяльності ефективний інструментарій маркетингу з метою успішного функціонування туристичного підприємства в умовах мінливого ринкового середовища Предметом вивчення курсу «Маркетинг у туризмі» є загальні закономірності розвитку маркетингу туристичної індустрії в ринкових умовах, система маркетингу туристичного підприємства. Метою вивчення. дисципліни«Маркетинг у туризмі» є формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі маркетингу туристичної індустрії, набуття практичних навичок щодо просування туристичного продукту на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективності діяльності підприємств туристичної галузі. Закономірності розвитку маркетингу туризму в ринкових умовах, система маркетингу туристичного підприємства. Завданням дисципліни «Маркетинг у туризмі» є засвоєння теоретичних та організаційних основ маркетингу, розуміння сутності організації та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища, розуміння системи методів маркетингу.

Title in English

SYLLABUS Marketing in tourism ФП29.2 Code in Degree Programme Level of Education: Bachelor's (first) Field of Knowledge Management and Administration Field of Study: 075 Marketing Degree Programme: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-88S, маркетинг, туризм
Шифр: 06-13-88S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 11 Бер 2025 10:46
Останні зміни: 11 Бер 2025 10:46
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33460
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року