Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання.

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-225М Мальчик, М. В. та Коротун, О. П. (2025) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-225М.pdf

Download(406kB)

Анотація

Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Бренд менеджмент» розроблені відповідно до Силабусу даної навчальної дисципліни та освітньо-професійної програм підготовки магістрів за спеціальністю 075 «Маркетинг». Вимоги до знань та компетенцій здобувачів вищої освіти визначено галузевими стандартами вищої освіти України.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-225М
Шифр: 06-13-225М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 12 Бер 2025 13:47
Останні зміни: 12 Бер 2025 13:47
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33476
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року