Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування», спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-105S Мартинюк, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Фінанси, банківська справа та страхування», спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок». [Силабус]

[img] Text
06-13-105S.pdf

Download(1MB)

Анотація

В умовах трансформації економіки, розвитку НТП, впровадження новітніх технологій, трансфертів фінансових ресурсів одним з найважливіших інструментів бізнесу є маркетинг, оскільки для формування цивілізованих ринкових відносин необхідно мати повну та достовірну інформацію про сучасний стан ринку, його проблеми, тенденції та перспективи розвитку, а також потреби й запити споживачів, як реальних, так і потенційних. Маркетингова діяльність охоплює, практично, всі сфери комерційної діяльності підприємств, включаючи як безпосередньо саме виробництво, торгівлю, сферу послуг, так і розробку нових товарів, формування товарної, цінової, розподільної та комунікаційної політики, освоєння окремих ринкових сегментів і нових ринків у цілому. Метоювикладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціювання з набуттям здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності. Завдання дисципліни: надати студентам системні знання про основи маркетингу як складової сучасної ринкової економіки, включаючи сутність, функції, інструменти та еволюцію маркетингової діяльності; сформувати у студентів розуміння процесів аналізу ринку, поведінки споживачів, конкурентного середовища та внутрішнього маркетингового середовища підприємства; навчити застосовувати маркетингові інструменти для розроблення товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства; розвивати навички маркетингових досліджень, збору та обробки маркетингової інформації, використання результатів для прийняття управлінських рішень; сприяти формуванню стратегічного мислення у сфері маркетингу, зокрема під час розробки та реалізації маркетингових стратегій і планів; забезпечити практичну підготовку студентів до роботи у сфері маркетингу на підприємствах різних форм власності та галузевої належності.

Title in English

SYLABUS MARKETING ЗП14 Code in Educational Program Educational level: bachelor's (first) 07 Field of knowledge: Management and administration 072 Field of study: Finance, banking, insurance and stock market Educational Program: Finance, banking and insurance

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-105S, маркетинг
Шифр: 06-13-105S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 72 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 07 Жов 2025 09:47
Останні зміни: 07 Жов 2025 09:47
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33511
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року