06-13-234М Мальчик, М. В. та Оплачко, І. О. та Хомич, В. М. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Рекламний креатив» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
![]() |
Text
06-13-234М.pdf Download(309kB) |
Анотація
У сучасній економіці, де зростають потреби та вимоги споживачів, реклама є ключовим інструментом впливу на їх поведінку для збільшення продажів. Її ефективність залежить від правильного вибору форм і засобів впливу, поєднання наукових підходів і творчості. Саме це лежить в основі рекламного креативу – балансу між творчістю та прагматизмом для досягнення максимальної комунікативної ефективності. Навчальна дисципліна «Рекламний креатив» спрямована на формування у студентів навиків застосування технологій креативу при вирішенні конкретних комунікативних завдань, з метою забезпечення ефективності рекламних звернень та кампаній. Метою викладання навчальної дисципліни «Рекламний креатив» є формування у студентів системи теоретичних знань та практичних навиків створення рекламних звернень, розробки та реалізації рекламних кампаній, з метою забезпечення їх максимальної комунікативної ефективності.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-234М, рекламний креатив |
Шифр: | 06-13-234М |
За видами робіт: | Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В.М. Бежук |
Дата внесення: | 25 Бер 2025 11:11 |
Останні зміни: | 25 Бер 2025 11:11 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33693 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року