06-13-237М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до практичних завдань з навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньо-науковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
![]() |
Text
06-13-237М.pdf Download(346kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» охоплює теоретичні засади та методологічні підходи до вивчення маркетингу як наукової спеціальності. Курс спрямований на аналіз сучасних концепцій, моделей та теорій маркетингу, а також на вивчення основних методів та інструментів наукових досліджень у маркетингу. Метою курсу є формування глибоких теоретичних знань та навичок аналізу основних теоретико-методологічних проблем у сфері маркетингу, що дозволить здобувачам розробляти та впроваджувати науково обґрунтовані маркетингові стратегії та підходи.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-237М, теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг |
Шифр: | 06-13-237М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В.М. Бежук |
Дата внесення: | 26 Бер 2025 11:53 |
Останні зміни: | 26 Бер 2025 11:53 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33698 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року