06-13-242М Мальчик, М. В. (2025) Методичні вказівки до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти третього освітньо-наукового рівня (доктор філософії) за освітньонауковою програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
![]() |
Text
06-13-242М.pdf Download(335kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» охоплює теоретичні основи та практичні підходи до вивчення маркетингу в контексті інноваційної економіки. Курс спрямований на аналіз сучасних концепцій, моделей та підходів у маркетингу, враховуючи вплив інновацій, цифровізації та глобальних ринкових тенденцій, а також на розвиток навичок використання новітніх інструментів маркетингу в умовах динамічного середовища. Метою курсу є формування комплексних знань та навичок розробки інноваційних маркетингових стратегій, що відповідають умовам сучасної економіки, а також розвиток здатності аналізувати й оцінювати їх ефективність у конкурентному середовищі.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 06-13-242М, сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки |
Шифр: | 06-13-242М |
За видами робіт: | Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
Користувач, що депонує: | В.М. Бежук |
Дата внесення: | 26 Бер 2025 12:02 |
Останні зміни: | 26 Бер 2025 12:02 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/33731 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року