Клієнтоорієнтований підхід в політиці обслуговування клієнтів фінансово-кредитних установ

Downloads

Downloads per month over past year

Савіна, Н. Б. and Мардієва, О. Ю. (2014) Клієнтоорієнтований підхід в політиці обслуговування клієнтів фінансово-кредитних установ. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (4). pp. 83-91.

[img]
Preview
Text
Савіна.pdf

Download(212kB) | Preview

Abstract

В статті визначено доцільність впровадження клієнтоорієнтованої політики діяльності фінансово-кредитних установ. Виділені основні показники та вимоги до якості обслуговування клієнтів фінансово-кредитних установ.

English abstract

In the article the feasibility of implementing customer-oriented policies of financial institutions. The basic parameters and requirements for customer service quality in financial institutions are marked.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: політика обслуговування клієнтів, клієнтоорієнтованість фінансово-кредитних установ, якість обслуговування
УДК: 658
Бібліографічний опис: Савіна Н. Б. Клієнтоорієнтований підхід в політиці обслуговування клієнтів фінансово-кредитних установ / Н. Б. Савіна, О. Ю. Мордієва // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. – Київ: СЕУ ; Рівне: НУВГП, 2014. - Вип. XX, № 4, Ч. 1 (Ювілейний). - С. 83-91.
Subjects: Видання університету > Збірник наукових праць - Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції > 2014 > Випуск XX №4
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 28 Dec 2015 13:32
Last Modified: 28 Dec 2015 13:32
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3385

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year