07/09-201S Пастушенко, О. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Копірайтинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
|
Text
07-09-201S.pdf Download(1MB) |
Анотація
У сучасній економіці, де інформація стає стратегічним ресурсом, а комунікації — важливим чинником конкурентоспроможності, вміння грамотно й переконливо доносити економічні, управлінські та маркетингові ідеї має вирішальне значення. Копірайтинг як професійне створення текстів для реклами, презентацій, вебресурсів, бізнес-пропозицій чи звітів забезпечує ефективну взаємодію між бізнесом і цільовими аудиторіями — клієнтами, інвесторами, партнерами, громадськістю. Для майбутніх фахівців володіння навичками копірайтингу означає здатність не лише передавати інформацію, а й формувати ціннісні пропозиції, мотивувати до дії, підсилювати ділову репутацію організації та впливати на прийняття рішень. Саме тому копірайтинг стає важливим елементом професійної підготовки економіста нової генерації, який поєднує аналітичне мислення з креативним підходом до бізнес-комунікацій. Метоюдисципліни «Копірайтинг» є формування у студентів умінь створювати ефективні тексти для економічних, маркетингових і управлінських комунікацій, здатних забезпечити досягнення бізнес-цілей підприємства, підтримати його імідж і сприяти розвитку взаємовідносин із цільовими аудиторіями. Завдання дисципліни: полягає у формуванні в студентів системного розуміння сутності копірайтингу як інструмента маркетингових і бізнес комунікацій, розвитку навичок створення текстів, здатних ефективно впливати на цільову аудиторію, формувати довіру та підтримувати позитивний імідж компанії. У межах курсу студенти мають опанувати теоретичні основи професійного написання текстів, ознайомитися з психологічними та лінгвістичними аспектами переконливого мовлення, навчитися використовувати моделі побудови комунікацій (AIDA, PAS, QUEST, BAB, 4P, 4C) для досягнення маркетингових цілей. Важливою складовою є формування практичних умінь розробляти різні види текстів — рекламні, інформаційні, презентаційні, PR- та контент-тексти для друкованих і цифрових медіа, бізнес-пропозицій та публічних виступів. Також завдання курсу передбачає розвиток креативного мислення, здатності поєднувати економічну логіку з емоційною привабливістю тексту, вміння адаптувати контент під конкретні аудиторії та канали комунікації, дотримуючись принципів достовірності, етики та правової коректності. Опанування дисципліни спрямоване на підготовку майбутніх економістів, які володіють сучасними інструментами вербального впливу та здатні ефективно комунікувати у професійному середовищі.
Title in English
SYLABUS COPYWRITING ФП37.1 Code in Educational Program Educational level: bachelor's (first) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
| Тип елементу : | Силабус |
|---|---|
| Ключові слова: | 07/09-201S, копірайтинг |
| Шифр: | 07/09-201S |
| Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
| Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
| Дата внесення: | 28 Жов 2025 10:49 |
| Останні зміни: | 28 Жов 2025 10:49 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34504 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень