Силабус навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності D5 «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07/09-200S Мальчик, М. В. та Хомич, В. М. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності D5 «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
07-09-200S.pdf

Download(2MB)

Анотація

Метою викладання дисципліни є формування теоретичних знань і набуття практичних навичок здобувачами вищої освіти ОР Бакалавр щодо розуміння та роботи з основними концепціями, принципами та функціями маркетингу, способами аналізу ринку, споживчих потреб, формулювати маркетингові стратегії та оцінювати їх ефективність. Завдання навчальної дисципліни «Вступ до спеціальності» – вивчення теоретичних понять категорій маркетингу та сучасних тенденцій у цій галузі знань; опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності на підприємствах; набуття здатностей до творчого пошуку напрямків удосконалення маркетингової діяльності.

Title in English

SYLABUS ENTRY TO SPECIALTY ФП 1 Code in Educational Program Educational level: bachelor's (first) D Field of knowledge: Business, Administration and Law D5 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 07/09-200S, вступ до спеціальності
Шифр: 07/09-200S
Тематики: Шифр галузі знань > D Бізнес, адміністрування та право
Шифр галузі знань > D Бізнес, адміністрування та право > D5 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 12 Лист 2025 10:35
Останні зміни: 12 Лист 2025 10:35
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34861
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року