Силабус навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності D5 «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07/01-072S Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності D5 «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
07-01-072S.pdf

Download(256kB)

Анотація

Мета: формування знань щодо загальних принципів та інструментів оптимізації рішень господарюючих суб’єктів за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання, які є системоутворюючими для економічного світогляду фахівця з маркетингу. Завдання: - вивчення основних категорій, понять та методів мікроекономічного аналізу; - набуття практичних навичок застосування базових принципів та інструментів мікроекономічного аналізу до моделювання поведінки основних мікроекономічних суб’єктів;- підготовка до вивчення прикладних дисциплін, що базуються на мікроекономічній теорії.

Title in English

SYLLABUS Microeconomics Code in Degree Programme ЗП9 Level of Education Bachelor’s (first) D Field of Knowledge D5 Field of Study Marketing Degree Programme Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 07/01-072S, мікроекономіка
Шифр: 07/01-072S
Тематики: Шифр галузі знань > D Бізнес, адміністрування та право
Шифр галузі знань > D Бізнес, адміністрування та право > D5 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства і міжнародного бізнесу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 13 Лист 2025 11:17
Останні зміни: 13 Лист 2025 11:17
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34904
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року