07/01-072S Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності D5 «Маркетинг». [Силабус]
|
Text
07-01-072S.pdf Download(256kB) |
Анотація
Мета: формування знань щодо загальних принципів та інструментів оптимізації рішень господарюючих суб’єктів за наявних обмежених ресурсів та альтернативних можливостей їх використання, які є системоутворюючими для економічного світогляду фахівця з маркетингу. Завдання: - вивчення основних категорій, понять та методів мікроекономічного аналізу; - набуття практичних навичок застосування базових принципів та інструментів мікроекономічного аналізу до моделювання поведінки основних мікроекономічних суб’єктів;- підготовка до вивчення прикладних дисциплін, що базуються на мікроекономічній теорії.
Title in English
SYLLABUS Microeconomics Code in Degree Programme ЗП9 Level of Education Bachelor’s (first) D Field of Knowledge D5 Field of Study Marketing Degree Programme Marketing
| Тип елементу : | Силабус |
|---|---|
| Ключові слова: | 07/01-072S, мікроекономіка |
| Шифр: | 07/01-072S |
| Тематики: | Шифр галузі знань > D Бізнес, адміністрування та право Шифр галузі знань > D Бізнес, адміністрування та право > D5 Маркетинг |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства і міжнародного бізнесу |
| Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
| Дата внесення: | 13 Лист 2025 11:17 |
| Останні зміни: | 13 Лист 2025 11:17 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/34904 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень