05-02-267S Клименко, М. О. та Клименко, Л. В. (2025) Силабус навчальної дисципліни «Регіональна політика сталого розвитку в Україні» для здобувачів вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня, ступеня «Доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою "Екологія", за спеціальністю 101 «Екологія» галузі знань 10 «Природничі науки» всіх форм навчання. [Силабус]
|
Text
05-02-267S.pdf Download(498kB) |
Анотація
Навчальна дисципліна «Регіональна політика сталого розвитку в Україні» належить до числа новітніх навчальних курсів і передбачає міждисциплінарний і системний підхід до вивчення основних проблем взаємодії людини і навколишнього середовища з точки зору принципів і стратегії сталого розвитку суспільств (регіонів, країн). Актуальність дисципліни «Регіональна політика сталого розвитку в Україні» полягає в необхідності у професійній діяльності розуміти особливості переходу суспільств на всіх рівнях (від об’єднаних територіальних громад, міст, районів, регіонів і країни в цілому) до їх сталого розвитку. Здійснити перехід районів, регіонів і країни на засади сталого розвитку можливо лише за умов наявності стратегій їх сталого розвитку, що потребує набуття теоретичних і практичних знань, умінь і компетентностей з кількісного і якісного оцінювання станів соціальної, економічної, екологічної сфер життєдіяльності адміністративно-територіальних одиниць (АТО), проведення SWOT аналізу та розробки стратегій їх сталого розвитку (як нормативного документу). Об’єкти вивчення дисципліни є процеси, що протікають в соціо-економіко-екологічних (СЕЕ) системах різних АТО. Предметом вивчення дисципліни є показники, які характеризують стан соціальної, економічної, екологічної сфер АТО. Метою вивчення дисципліни «Регіональна політика сталого розвитку в Україні» є формування знань, умінь, компетентностей розробки стратегій сталого розвитку АТО (регіонів, країни). В результаті вивчення дисципліни здобувач вищої освіти повинен: знати: ● основні напрямки державної політики щодо забезпечення сталого розвитку регіонів, країни; ● глобальні екологічні проблеми людства – ресурси і розвиток, антропогенні впливи на біосферу; поняття про сталий розвиток, зміст міжнародних документів з проблем сталого розвитку; ● рекомендації Конференцій ООН з навколишнього середовища і розвитку; ● соціальні, економічні, екологічні передумови сталого розвитку регіону; ● індикатори сталого розвитку; вміти: ● проводити SWOT-аналіз стану СЕЕ системи регіону; ● здійснювати кількісну і якісну оцінку станів соціальної, економічної і екологічної сфер регіонів; ● оцінювати стан соціальної, економічної, екологічної сфер регіонів та виявляти пріоритети їх сталого розвитку; ● формулювати місію, мету, стратегічні, операційні цілі, завдання сталого розвитку регіонів; ● здійснювати моніторинг стану соціальної, економічної, екологічної сфер регіонів; набути компетентностей: ● розробки документа «Стратегій сталого розвитку регіону»; готовності до участі розробки стратегій сталого розвитку АТО (в якості учасника робочої групи, консультанта, керівника робочої групи, експерта).
Title in English
SYLLABUS Regional policy of sustainable development in Ukraine ВК Code in Educational Program Level of Education: third (educational and scientific) 10 Fields of knowledge Natural Sciences 101 Field of Study: Ecology Degree Programme: Ecology
| Тип елементу : | Силабус |
|---|---|
| Ключові слова: | 05-02-267S, регіональна політика, сталий розвиток, Україна |
| Шифр: | 05-02-267S |
| Тематики: | Шифр галузі знань > 10 Природничі науки Шифр галузі знань > 10 Природничі науки > 101 Екологія |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Екології, технології захисту навколишнього середовища та лісового господарства |
| Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
| Дата внесення: | 18 Лист 2025 10:52 |
| Останні зміни: | 18 Лист 2025 10:52 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35016 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень