Силабус навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-84S Попко, О. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-84S.pdf

Download(252kB)

Анотація

Навчальна дисципліна «Маркетингове ціноутворення» є важливим елементом підготовки здобувачів вищої освіти та спрямована на формування системних знань і практичних умінь у сфері формування та реалізації цінової політики підприємства в сучасному ринковому середовищі. Мета викладання дисципліни полягає у засвоєнні концептуальних засад ціноутворення, методів і моделей визначення цін, а також у набутті практичних компетентностей щодо застосування цінових стратегій і тактик у маркетинговій діяльності підприємства. Основні завдання дисципліни: надати студентам знання про сутність, функції та фактори впливу на формування ціни; розкрити теоретико-методологічні засади розробки цінової політики підприємства; сформувати практичні навички аналізу ринкових умов, еластичності попиту, конкурентного середовища для прийняття ефективних цінових рішень; навчити застосовувати сучасний інструментарій і методи ціноутворення при виході підприємства на внутрішні та зовнішні ринки; розвинути компетентності щодо оцінювання ефективності цінової політики та управління ризиками у сфері маркетингового ціноутворення.

Title in English

SYLLABUS Marketing Pricing Code in Degree Programme ФП13 Level of Education Bachelor’s (first) 07 Field of Knowledge Management and administration 075 Field of Study Marketing Degree Programme Marketing

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-13-84S, маркетингове ціноутворення
Шифр: 06-13-84S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 20 Лист 2025 11:19
Останні зміни: 20 Лист 2025 11:19
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35103
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року