Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання.

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-190М Попко, О. В. (2024) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетингове ціноутворення» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
06-13-190М.pdf

Download(546kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Додаткова інформація: попередня версія методичних вказівок 06-13-178
Ключові слова: 06-13-190М, маркетингове ціноутворення
Шифр: 06-13-190М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 10 Груд 2025 14:01
Останні зміни: 10 Груд 2025 14:01
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35411
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року