ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ СПІВПРАЦІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Онищук, Н. В. (2016) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ СПІВПРАЦІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. [Автореферати, дисертації] (Неопублікований)

[img]
Перегляд
Text
ДР_Онищук зах.pdf

Download(8MB) | Перегляд
Тип елементу : Автореферати, дисертації
Ключові слова: туристичні підприємства, маркетинг
УДК: 339.138:338.48
Авторський знак: О-58
Бібліографічний опис: Онищук Н. В. Формування системи маркетингу співпраці туристичних підприємств : дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 / Онищук Наталя Вікторівна. - Захищена 15.01.16. - Рівне : НУВГП, 2015. - 276 с.
Тематики: Дисертація
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 26 Січ 2016 13:32
Останні зміни: 26 Січ 2016 13:32
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3549
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року