ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ СПІВПРАЦІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Downloads

Downloads per month over past year

Онищук, Н. В. (2016) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ СПІВПРАЦІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ. [Автореферати, дисертації] (Unpublished)

[img]
Preview
Text
ДР_Онищук зах.pdf

Download(8MB) | Preview
Item Type: Автореферати, дисертації
Uncontrolled Keywords: туристичні підприємства, маркетинг
УДК: 339.138:338.48
Авторський знак: О-58
Бібліографічний опис: Онищук Н. В. Формування системи маркетингу співпраці туристичних підприємств : дис. ... канд. економ. наук : 08.00.04 / Онищук Наталя Вікторівна. - Захищена 15.01.16. - Рівне : НУВГП, 2015. - 276 с.
Subjects: Дисертація
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 26 Jan 2016 13:32
Last Modified: 26 Jan 2016 13:32
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3549

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year