Вебінар як альтернативна форма аудиторної навчальної діяльності у вищому навчальному закладі: досвід застосування

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Лушнікова, Н. В. та Lushnikova, N. V. (2015) Вебінар як альтернативна форма аудиторної навчальної діяльності у вищому навчальному закладі: досвід застосування. Технології навчання (15). с. 29-45.

[img]
Перегляд
Text
Лушнікова Н. В. Вебінар.pdf

Download(1MB) | Перегляд

Анотація

В статті висвітлюється досвід кафедри архітектури та середовищного дизайну щодо впровадження у навчальний процес тематичних вебінарів. Представлено особливості організації та проведення вебінарів у форматі відео-лекції.

Title in English

WEBINAR AS AN ALTERNATIVE FORM OF CLASSROOM LEARNING ACTIVITY IN HIGHER EDUCATION: ACTUAL EXPERIENCE

English abstract

The article deals with experience of the Department of Architecture and Environmental Design (NUWM) on application of webinars in educational process.The the peculiarities of arrangements and hosting the webinars as video lectures are given.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології (IKT), вебінар, відео-лекція, information and communications technology (IСT), webinar, video-lecture
УДК: 378.147.31
Бібліографічний опис: Лушнікова Н. В. Вебінар як альтернативна форма аудиторної навчальної діяльності у вищому навчальному закладі: досвід застосування / Н. В. Лушнікова // Технології навчання : наук.-метод. зб. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип. 15. - С. 29-45.
Тематики: Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання"
Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання" > Випуск 15 (2015 рік)
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 10 Лют 2016 09:55
Останні зміни: 11 Лют 2016 08:20
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3667
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року