МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів напрямів підготовки: 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит» денної і заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-41 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. (2014) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів напрямів підготовки: 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030508 «Фінанси і кредит», 6.030509 «Облік і аудит» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
06-13-41.pdf

Download(568kB) | Перегляд
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-41, Маркетинг, Сутність маркетингу, Класифікація маркетингу, Характеристики маркетингу, Маркетингові дослідження, Маркетингова товарна політика, Маркетингова цінова політика, Маркетингова політика продажу, Маркетингова політика просування, Організація маркетингу, Контроль маркетингу, План маркетингу підприємства
Шифр: 06-13-41
За видами робіт: Самостійна робота
Тематики: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030509 - Облік і аудит
За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030504 - Економіка підприємства
За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030508 - Фінанси і кредит
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: С. Я. Гаврищак
Дата внесення: 18 Лип 2014 07:39
Останні зміни: 25 Трав 2016 07:27
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/392
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року