МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг» студентами напряму підготовки 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» заочної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-58 Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. (2014) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг» студентами напряму підготовки 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
06-13-58.pdf

Download(467kB) | Перегляд
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-58, сутність маркетингу, класифікація маркетингу, характеристики маркетингу, маркетингові дослідження, товарна політика, цінова політика, політика продажу, політика просування, організація маркетингу, контроль маркетингу, план маркетингу підприємства
Шифр: 06-13-58
За видами робіт: Контрольна робота
Тематики: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030505 - Управління персоналом та економіка праці
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: С. Я. Гаврищак
Дата внесення: 18 Лип 2014 12:05
Останні зміни: 25 Трав 2016 07:33
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/404
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року