ОБГРУНТУВАННЯ ЗАСОБІВ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ ПОКУПЦІВ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Колядич, І. В. (2015) ОБГРУНТУВАННЯ ЗАСОБІВ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ ДЛЯ ПОКУПЦІВ. Студентський вісник НУВГП (2(4)). с. 150-153.

[img]
Перегляд
Text
Колядич І.В. - Обгрунтування засобів стимулювання збуту.pdf

Download(345kB) | Перегляд

Анотація

Розкрита сутність формування попиту та стимулювання збуту. Наведені сучасні засоби стимулювання збуту та алгоритм обґрунтування програми стимулювання збуту.

English abstract

The essen cecreating demand and sales promotion.These kind sofsales promotion tool sand stages of development and implementation of sales promotion.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: збут, збутова політика, засоби стимулювання збуту, sales, sales promotion tools, market policy
УДК: 339.187
Бібліографічний опис: Колядич І. В. Обгрунтування засобів стимулювання збуту продукції для покупців / І. В. Колядич // Студентський вісник НУВГП. – Рівне : НУВГП, 2015. – Вип. 2(4). – С. 150-153.
Тематики: Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015
Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 2
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 10 Черв 2016 11:37
Останні зміни: 10 Черв 2016 11:37
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4126
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року