Кардаш, О. Л. та Колінчук, Н. А. та Kardash, O. L. та Kolinchuk, N. A. (2016) АНАЛІЗ КОНКУРЕНЦІЇ БРЕНДІВ НА СВІТОВОМУ ТА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКАХ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(73)). с. 190-198.
|
Text
Кардаш О. Л. Аналіз конкуренції брендів зах.pdf Download(306kB) | Перегляд |
Анотація
Розкрито сутність бренду та його основні складові. Охарактеризовано функції брендів. Систематизовано класифікацію брендів та концептуальні моделі їх створення. Досліджено залежність між кількістю створених країною брендів та індексом глобальної конкурентоспроможності. Проведено аналіз рейтингів брендів на світовому та вітчизняному ринках.
Title in English
ANALYSIS OF BRANDS COMPETITION ON WORLD AND HOME MARKETS
English abstract
The essence of brand and its basic components are exposed. The functions of brands are described. The classification of brands and conceptual models of their creation are systematized. The dependence between the amount of the brands created by a country and index of global competitiveness is investigated. The analysis of brands rating on world and home markets is conducted.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | бренд, брендинг, торгова марка, рейтинг, конкурентоспроможність, brand, branding, trademark, rating, competitiveness |
УДК: | 659 |
Бібліографічний опис: | Кардаш О. Л. Аналіз конкуренції брендів на світовому та вітчизняному ринках / О. Л. Кардаш, Н. А. Колінчук // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2016. – Вип. 1(73). – С. 190-198. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 16 Вер 2016 08:00 |
Останні зміни: | 16 Вер 2016 08:00 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4460 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року