Акімова, Л. М. та Домбровська, А. О. (2011) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОНЦЕПЦІЇ БРЕНДИНГУ НА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКУ. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (17(1)). с. 80-90.
|
Text
Акімова Л. М. Особливості застосування зах.pdf Download(945kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуті основні тенденції розвитку брендингу в Україні як одного з найважливіших складових ефективного функціонування сучасних підприємств. На основі закордонного досвіду визначено основні напрями вдосконалення брендингу та наведені рейтинги відомих українських брендів.
English abstract
The article reviews the major trends in branding Ukraine as one of the most important components of effective functioning of modern enterprises. Based on foreign experience defines the main directions of improving branding and rankings are well-known Ukrainian brands.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | бренд, брендинг, торгова марка |
УДК: | 339.16 |
Бібліографічний опис: | Акімова Л. М. Особливості застосування концепції брендингу на вітчизняному ринку / Л. М. Акімова, А. О. Домбровська // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. – К. : СЕУ ; Рівне : НУВГП, 2011. - Вип. 17(1). - С. 80-90. |
Тематики: | Видання університету > Збірник наукових праць - Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції > 2011 > Випуск XVII №1 |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 30 Вер 2016 08:31 |
Останні зміни: | 30 Вер 2016 08:31 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4551 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року