Скорина, Т. М. та Skoryna, T. M. (2016) СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(74)). с. 199-204.
|
Text
Ve7422 зах.pdf Download(95kB) | Перегляд |
Анотація
На основі аналізу наукових підходів запропоновано авторське трактування суті та змісту міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств, яку визначено як інтеграцію його управлінської і корпоративної культури та маркетингової політики.
Title in English
NATURE AND CONTENTS OF HOTEL ENTERPRISES INTERNATIONAL COMPETITIVENESS
English abstract
Based on the analysis of scientific approaches proposed interpretation of copyright nature and content of the international competitiveness of hotel enterprises, which is defined as the integration of its management and corporate culture and marketing policy.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | міжнародна конкурентоспроможність готельного підприємства, управлінська культура, корпоративна культура, маркетингова політика, international competitiveness hospitality enterprise management culture, corporate culture, marketing policy |
УДК: | 331.3.378.12 |
Бібліографічний опис: | Скорина Т. М. Сутність та зміст міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств / Т. М. Скорина // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2016. – Вип. 2(74). – С. 199-204. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 03 Бер 2017 08:24 |
Останні зміни: | 03 Бер 2017 08:24 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/5816 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року