Скорина, Т. М. and Skoryna, T. M. (2016) СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(74)). pp. 199-204.
|
Text
Ve7422 зах.pdf Download(95kB) | Preview |
Abstract
На основі аналізу наукових підходів запропоновано авторське трактування суті та змісту міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств, яку визначено як інтеграцію його управлінської і корпоративної культури та маркетингової політики.
Title in English
NATURE AND CONTENTS OF HOTEL ENTERPRISES INTERNATIONAL COMPETITIVENESS
English abstract
Based on the analysis of scientific approaches proposed interpretation of copyright nature and content of the international competitiveness of hotel enterprises, which is defined as the integration of its management and corporate culture and marketing policy.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | міжнародна конкурентоспроможність готельного підприємства, управлінська культура, корпоративна культура, маркетингова політика, international competitiveness hospitality enterprise management culture, corporate culture, marketing policy |
УДК: | 331.3.378.12 |
Бібліографічний опис: | Скорина Т. М. Сутність та зміст міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств / Т. М. Скорина // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2016. – Вип. 2(74). – С. 199-204. |
Subjects: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 |
Depositing User: | С. В. Бойчук |
Date Deposited: | 03 Mar 2017 08:24 |
Last Modified: | 03 Mar 2017 08:24 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/5816 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year