СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Downloads

Downloads per month over past year

Скорина, Т. М. and Skoryna, T. M. (2016) СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(74)). pp. 199-204.

[img]
Preview
Text
Ve7422 зах.pdf

Download(95kB) | Preview

Abstract

На основі аналізу наукових підходів запропоновано авторське трактування суті та змісту міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств, яку визначено як інтеграцію його управлінської і корпоративної культури та маркетингової політики.

Title in English

NATURE AND CONTENTS OF HOTEL ENTERPRISES INTERNATIONAL COMPETITIVENESS

English abstract

Based on the analysis of scientific approaches proposed interpretation of copyright nature and content of the international competitiveness of hotel enterprises, which is defined as the integration of its management and corporate culture and marketing policy.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: міжнародна конкурентоспроможність готельного підприємства, управлінська культура, корпоративна культура, маркетингова політика, international competitiveness hospitality enterprise management culture, corporate culture, marketing policy
УДК: 331.3.378.12
Бібліографічний опис: Скорина Т. М. Сутність та зміст міжнародної конкурентоспроможності готельних підприємств / Т. М. Скорина // Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2016. – Вип. 2(74). – С. 199-204.
Subjects: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 > Вісник 2
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 03 Mar 2017 08:24
Last Modified: 03 Mar 2017 08:24
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/5816

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year