05-08-17 Коротун, С. І. (2017) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ спеціальність 242 "Туризм" Program of the Discipline Market of tourist services specialty 242 TOURISM. [Робочі програми]
|
Text
05-08-17.pdf Download(568kB) | Перегляд |
Анотація
Метою викладання навчальної дисципліни "Ринок туристичних послуг" є вивчення геопросторових аспектів розвитку туризму, специфіки формування та механізмів функціонування територіальних ринків туристичних послуг різного ієрархічного рівня. Дисципліна вивчає теорію, методологію і методику дослідження геопросторових аспектів розвитку ринку туристичних послуг, механізм та закономірності його функціонування і територіальної організації на різних ієрархічних рівнях. Основна увага приділена структурно-типологічним ознакам туристичного ринку, принципам його сегментації, умовам та чинникам формування і територіальної організації індустрії туризму як основи розвитку національного ринку туристичних послуг. Проблеми розвитку та територіальної організації національного ринку туристичних послуг України висвітлюються на тлі світогосподарських процесів, притаманних індустрії туризму на етапі глобалізації. Вивчення дисципліни "Ринок туристичних послуг" безпосередньо спирається на такі дисципліни: "Вступ до фаху", "Природні ресурси України", "Економіка підприємства", "Організація турподорожей", "Туроперейтинг". The purpose of teaching the "tourism Market" is the study of the geospatial aspects of tourism development, the specifics of formation and mechanisms of functioning of regional markets of tourist services of different hierarchical level. The discipline studies the theory, methodology and methods of study of the geospatial aspects of the development of the market of tourist services, the mechanism and regularities of its functioning and territorial organization at different hierarchical levels. The focus is on structural-typological characteristics of the tourism market, the principles of its segmentation, the conditions and factors of formation and territorial organization of tourism industry as the basis for the development of the national market of tourist services. Problems of development and territorial organization of the national market of tourist services of Ukraine highlights on the background of world economic processes inherent in the tourism industry at the stage of globalization. The study of "Market of tourist services" directly draws on the following disciplines: "Introduction in specialty", "Natural resources of Ukraine", "Economics", "Organization of tubularity", "Tour operating".
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 05-08-17, ринок туристичних послуг, споживання туристичних послуг, геопростір, сегментація ринку, територіальна організація ринку tourism market, the consumption of tourism services, georaster, market segmentation, territorial organization of the market |
Шифр: | 05-08-17 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. М. Рожанчук |
Дата внесення: | 27 Вер 2017 08:57 |
Останні зміни: | 27 Вер 2017 08:57 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6820 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року