КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Сівак, В. М. та Сорока, В. С. та Костюкова, Т. А. та Sivak, V. M. та Soroka, V. S. та Kostiukova, T. A. (2017) КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ. НУВГП (16). с. 90-98.

[img]
Перегляд
Text
Сівак В. М. Концептуальна модель зах.pdf

Download(260kB) | Перегляд

Анотація

У статті подана концептуальна модель підготовки фахівців з урахуванням компетентнісного підходу в сучасній освіті. Автори розуміють, що пропонована модель, як і всяка модель, не претендує на вичерпну повноту досліджуваного явища і в той же час модель є достатньо повною і різнобічною. Вона також допускає зміни й удосконалення відповідно до зростаючих вимог до формування фахівців. Перспективи подальших досліджень полягають в удосконаленні моделі фахівця в контексті компетентнісного підходу.

Title in English

CONCEPTUAL MODEL OF TRAINING OF SPECIALISTS IN TERMS OF COMPETENCE APPROACH IN MODERN EDUCATION

English abstract

The article presents the conceptual model of training of specialists taking into account the competence approach in modern education. The authors understand that the proposed model, like any model, does not claim to be exhaustive the completeness of the phenomenon under investigation, and at the same time, the model is sufficiently complete and versatile. It also allows for changes and improvements in line with growing requirements for the formation of specialists. Prospects for further research are to refine the model of the facet in the context of a competent approach.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: концептуальна модель, моделювання, компетенція, професійна компетентність, функціональна закономірність, множина, множник Лагранжа, індекс компетентності, conceptual model, modeling, competence, professional competence, functional regularity, set, Lagrange multiplier, competence index
УДК: 371.134
Бібліографічний опис: Сівак В. М. Концептуальна модель підготовки фахівців в умовах компетентнісного підходу в сучасній освіті / В. М. Сівак, В. С. Сорока, Т. А. Костюкова // Технології навчання : науково-методичний збірник (в електронному вигляді). - Рівне : НУВГП, 2017. - Вип. 16. - С. 90-98.
Тематики: Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання"
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 10 Жов 2017 11:28
Останні зміни: 10 Жов 2017 11:28
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6992
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року