КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ

Downloads

Downloads per month over past year

Сівак, В. М. and Сорока, В. С. and Костюкова, Т. А. and Sivak, V. M. and Soroka, V. S. and Kostiukova, T. A. (2017) КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ. НУВГП (16). pp. 90-98.

[img]
Preview
Text
Сівак В. М. Концептуальна модель зах.pdf

Download(260kB) | Preview

Abstract

У статті подана концептуальна модель підготовки фахівців з урахуванням компетентнісного підходу в сучасній освіті. Автори розуміють, що пропонована модель, як і всяка модель, не претендує на вичерпну повноту досліджуваного явища і в той же час модель є достатньо повною і різнобічною. Вона також допускає зміни й удосконалення відповідно до зростаючих вимог до формування фахівців. Перспективи подальших досліджень полягають в удосконаленні моделі фахівця в контексті компетентнісного підходу.

Title in English

CONCEPTUAL MODEL OF TRAINING OF SPECIALISTS IN TERMS OF COMPETENCE APPROACH IN MODERN EDUCATION

English abstract

The article presents the conceptual model of training of specialists taking into account the competence approach in modern education. The authors understand that the proposed model, like any model, does not claim to be exhaustive the completeness of the phenomenon under investigation, and at the same time, the model is sufficiently complete and versatile. It also allows for changes and improvements in line with growing requirements for the formation of specialists. Prospects for further research are to refine the model of the facet in the context of a competent approach.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: концептуальна модель, моделювання, компетенція, професійна компетентність, функціональна закономірність, множина, множник Лагранжа, індекс компетентності, conceptual model, modeling, competence, professional competence, functional regularity, set, Lagrange multiplier, competence index
УДК: 371.134
Бібліографічний опис: Сівак В. М. Концептуальна модель підготовки фахівців в умовах компетентнісного підходу в сучасній освіті / В. М. Сівак, В. С. Сорока, Т. А. Костюкова // Технології навчання : науково-методичний збірник (в електронному вигляді). - Рівне : НУВГП, 2017. - Вип. 16. - С. 90-98.
Subjects: Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання"
Depositing User: С. Й. Гипчинська
Date Deposited: 10 Oct 2017 11:28
Last Modified: 10 Oct 2017 11:28
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6992

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year