04-02-115 Цецик, С. П. (2017) Робоча програма «Вища математика» для студентів, які навчаються за спеціальнісю 201 «Агрономія». Program of the Discipline HIGHER MATHEMATICS specialty 201 «Agronomy». [Робочі програми]
|
Text
04-02-115 pdf.pdf Download(552kB) | Перегляд |
Анотація
Дисципліна «Вища математика» відіграє важливу роль у системі професійної підготовки студентів, які навчаються за спеціальністю «Технології захисту навколишнього середовища» галузі знань «Виробництво та технології». У процесі вивчення дисципліни формується математична компетентність студентів, що є складовою професійної компетентності фахівців даної спеціальності. Вона включає такі компоненти: уміння мислити математично (володіння зальними прийомами розумової діяльності: аналізом, синтезом, індукцією, дедукцією, абстрагуванням, узагальненням, порівнянням тощо); уміння чітко та логічно викладати математичну інформацію, самостійно опрацьовувати основну та додаткову математичну літературу; уміння перевести на математичну мову завдання із природничих та фахових дисциплін (формалізація); уміння раціонально вибирати математичний апарат (методи, прийоми, алгоритми) для розв’язання побудованої математичної моделі; уміння аналізувати отриманий розв’язок, робити висновки (інтерпретація). Discipline "Higher Mathematics" plays an important role in the system of professional training of students studying in the specialty «Environmental Protection Technologies» in the field of knowledge «Production and Technology». In the process of studying the discipline, mathematical competence of students is formed, which is a component of professional competence of specialists of this specialty. It includes the following components: the ability to think mathematically (possession of clue methods of mental activity: analysis, synthesis, induction, deduction, abstraction, alignment, comparison, etc.); the ability to clearly and logically teach mathematical information, to independently develop basic and additional mathematical literature; the ability to translate the problem of natural and professional discipline into mathematical language (formalization); the ability to efficiently choose a mathematical apparatus (methods, techniques, algorithms) for solving the constructed mathematical model; the ability to analyze the resulting solution, draw conclusions, etc. (interpretation).
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 04-02-115, вища математика; функція; границя; диференціал; інтеграл. Higher Mathematics; function; limit; differential; integral. |
Шифр: | 04-02-115 |
Тематики: | Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство Шифр галузі знань > 20 Аграрні науки та продовольство > 201 Агрономія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут автоматики, кібернетики та обчислювальної техніки > Вищої математики |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 06 Лют 2018 12:33 |
Останні зміни: | 06 Лют 2018 12:33 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8350 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року