06-04-20 Гронтковська, Г. Е. та Венцурик, А. М. (2018) Методичні вказівки до виконання індивідуального навчально-дослідного завдання з навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти, які навчаються за спеціальностями 051 «Економіка», 056 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». [Методичне забезпечення]
|
Text
06-04-20.pdf Download(1MB) | Перегляд |
Анотація
Індивідуальне навчально-дослідне завдання (ІНДЗ) є важливою складовою самостійної роботи студентів над курсом «Мікроекономіки». ІНДЗ представляє собою розрахунково-аналітичну роботу, виконання якої дозволяє студентам краще опанувати матеріал змістових модулів навчальної дисципліни, набути навичок практичного виконання економічних розрахунків, надбати досвіду застосування принципів і методів мікроекономічного аналізу для обґрунтування оптимальних рішень основних мікроекономічних суб’єктів – споживачів і фірм, поведінку яких у різних ринкових структурах вивчає «Мікроекономіка». Моделювання поведінки споживачів і фірм здійснюється за загальними правилами мікроекономічного моделювання і включає три основних елементи: мету, обмеження та вибір рішення. ІНДЗ складається з трьох частин: 1. Моделювання поведінки споживача. 2. Моделювання поведінки фірми на досконало конкурентному ринку. 3. Моделювання поведінки фірми в умовах монополії. Кожна частина ІНДЗ передбачає виконання розрахунків, побудову відповідних графіків та надання короткої пояснювальної записки з описанням економічного змісту реакцій споживача чи фірми. Варіант ІНДЗ призначається кожному студенту викладачем. Обсяг ІНДЗ становить 10-12 аркушів формату А-4 або учнівського зошиту. Розрахунки та пояснювальна записка можуть бути подані як у комп’ютерному наборі, так і в рукописному вигляді, графіки виконуються на міліметровому папері. Оцінка за ІНДЗ для виконаної повністю, вчасно і без зауважень та успішно захищеної роботи становить 30 балів (по 10 балів за кожну з 3-х частин) і є складовою загальної 100-бальної оцінки навчальних досягнень студента з дисципліни.
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року