РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ІМІДЖОЛОГІЯ" для студентів, які навчаються за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Program of the Discipline "IMAGEOLOGY"

Downloads

Downloads per month over past year

06-14-20 Цецик, Я. П. (2018) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ІМІДЖОЛОГІЯ" для студентів, які навчаються за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Program of the Discipline "IMAGEOLOGY". [Робочі програми]

[img] Text
06-14-20.pdf

Download(723kB)

Abstract

Сучасний етап розвитку державотворчих традицій в Україні актуалізує об’єктивне вивчення основних напрямів формування позитивного іміджу України та ролі публічних комунікацій у цих процесах Основоположні принципи формування іміджу особистості впливають на її розвиток як особистості, відіграють важливу роль у кар’єрному зростанні. Діяльність приватних підприємств та фінансових структур у ринкових умовах вимагає постійної підтримки позитивного іміджу від своїх працівників.В останні роки у світі спостерігаються тенденції щодо розвитку іміджових технологій, появи нових напрямів у формуванні позитивного образу як органів влади, так і приватних структур і їхніх працівників, що в свою чергу сприяє розвитку іміджотворчих технологій. The current stage of development of state-building traditions in Ukraine actualizes the objective study of the main directions of forming a positive image of Ukraine and the role of public communication in these processes. The fundamental principles of forming an image of the individual influence on its development as individuals, play an important role in career development. The activities of private enterprises and financial institutions in market conditions require constant support for a positive image of their employees. In recent years, trends in the development of image technologies, the emergence of new trends in the formation of a positive image of both government bodies and private structures and their employees, are observed in the world. in its turn contributes to the development of image-generating technologies.

Item Type: Робочі програми
Uncontrolled Keywords: 06-14-20, імідж, бренд, політична реклама, контрреклама, image, brand, political advertising, counter advertising
Шифр: 06-14-20
Subjects: Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво
Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 29 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Державного управління, документознавства та інформаційної діяльності
Depositing User: Ірина Понаріна
Date Deposited: 05 Mar 2018 10:56
Last Modified: 23 Mar 2018 12:01
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8681

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year