РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ІМІДЖОЛОГІЯ". Program of the Discipline "IMAGEOLOGY"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-14-21 Цецик, Я. П. (2018) РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "ІМІДЖОЛОГІЯ". Program of the Discipline "IMAGEOLOGY". [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-14-21.pdf

Download(723kB) | Перегляд

Анотація

Сучасний етап розвитку державотворчих традицій в Україні актуалізує об’єктивне вивчення основних напрямів формування позитивного іміджу України та ролі публічних комунікацій у цих процесах Основоположні принципи формування іміджу особистості впливають на її розвиток як особистості, відіграють важливу роль у кар’єрному зростанні. Діяльність приватних підприємств та фінансових структур у ринкових умовах вимагає постійної підтримки позитивного іміджу від своїх працівників. В останні роки у світі спостерігаються тенденції щодо розвитку іміджових технологій, появи нових напрямів у формуванні позитивного образу як органів влади, так і приватних структур і їхніх працівників, що в свою чергу сприяє розвитку іміджотворчих технологій. The current stage of development of state-building traditions in Ukraine actualizes the objective study of the main directions of forming a positive image of Ukraine and the role of public communication in these processes. The fundamental principles of forming an image of the individual influence on its development as individuals, play an important role in career development. The activities of private enterprises and financial institutions in market conditions require constant support for a positive image of their employees. In recent years, trends in the development of image technologies, the emergence of new trends in the formation of a positive image of both government bodies and private structures and their employees, are observed in the world. in its turn contributes to the development of image-generating technologies.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-14-21, імідж, бренд, політична реклама, контрреклама, image, brand, political advertising, counter advertising
Шифр: 06-14-21
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Державного управління, документознавства та інформаційної діяльності
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 05 Бер 2018 10:56
Останні зміни: 26 Бер 2018 11:56
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8683
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року