Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійного вивчення навчальної дисципліни «Управлінське документознавство» для студентів спеціальності 081 «Право» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-14-04 Корбутяк, В. І. (2018) Методичні вказівки до виконання практичних завдань та самостійного вивчення навчальної дисципліни «Управлінське документознавство» для студентів спеціальності 081 «Право» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
06-14-04.pdf

Download(2MB) | Перегляд

Анотація

Метою виконання практичних завдань з дисципліни "Управлінське документознавство" є самостійне набуття студентами практичних навичок щодо складання та оформлення довідково-інформаційних, організаційно-розпорядчих, кадрових та обліково-фінансових документів. Методичні вказівки ознайомлюють студентів із: а) визначеннями та характеристиками документів, переліком необхідних реквізитів, структурою текстів, особливостями складання та оформлення; б) реальними зразками конкретних видів документів. На кожному практичному занятті студент отримує завдання скласти та оформити той чи інший документ (документи). Графік виконання окремих завдань щодо укладання документів викладач визначає та повідомляє студентам на першому практичному занятті та встановлює кількість максимально можливих балів за виконання одного завдання. Перед початком виконання завдання студентам потрібно ознайомитись із характеристикою документа, переліком реквізитів та особливостями створення тексту. Студенти, під керівництвом викладача складають від руки чорновий варіант (макет) визначеного документа (документів) на папері формату А4, користуючись поданими зразками. Виконане завдання студент подає на наступне практичне заняття у вигляді уже оформленого та надрукованого документа (документів), згідно до нормативних вимог, за яке одержує відповідні бали та отримує нове завдання. Викладачем оцінюється не окремий документ, а завдання, що може складатись як із одного, так і з двох-трьох документів. За наявності помилок в оформленому документі (документах) максимально встановлена оцінка за виконання завдання знижується залежно від характеру помилки; оцінка також знижується і за невчасне подання документа на перевірку. Якщо викладач повернув студенту на доопрацювання окремий документ (якщо завдання складалось із двох-трьох документів), то наступного заняття студент повинен подати на повторну перевірку усі документи, а не окремий перероблений документ, оскільки оцінюється завдання в цілому. Студентам потрібно складати та оформляти документи на основі однієї уявної чи реальної організації або установи.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-14-04, управлінське документознавство, службові листи, довідка, доповідна записка, пояснювальна записка, протоколи, розпорядчі документи, наказ, розпорядження, кадрові документи, характеристика, резюме, CV
Шифр: 06-14-04
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни
Тематики: Шифр галузі знань > 8 Право > 81 Право
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Державного управління, документознавства та інформаційної діяльності
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 13 Бер 2018 11:59
Останні зміни: 13 Бер 2018 11:59
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8782
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року