МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Пірус, В. О. та Pirus, V. O. (2016) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(75)). с. 139-145.

[img]
Перегляд
Text
Ve7515.pdf.zax.pdf

Download(133kB) | Перегляд

Анотація

Означено необхідність здійснення вищим навчальним закладом інноваційної діяльності у освітньо-педагогічному, науково-дослідному, організаційно-управлінському, фінансово-економічному, міжнародному, експертно-консультаційному, виробничо-господарському та соціально-культурному напрямках. Виявлено, що для здійснення такої діяльності навчальний заклад повинен володіти значним інноваційним потенціалом, який визначається як сукупність інтелектуальних, фінансових, кадрових та інших ресурсів. Від стану інноваційного потенціалу залежить «міра готовності» забезпечити інноваційний розвиток вищого навчального закладу. Методика оцінки інноваційного потенціалу ВНЗ має ґрунтуватися на визначених групах ресурсних компонентів, послідовності показників (характеристик), що впливають на інноваційну діяльність вищого навчального закладу, та їх порівняльному аналізі. Інноваційну діяльність вищого навчального закладу доцільно оцінювати з позицій її соціально-економічних наслідків, фінансово-економічних характеристик, рівня управління та інфраструктурного забезпечення. Для цього пропонується формувати інтегральну оцінку інноваційної діяльності вищого навчального закладу.

Title in English

METHODOLOGICAL APPROACHES TO ASSESSING THE INNOVATION OF HIGHER EDUCATION INSTITUTION

English abstract

Author determined the need for innovation in a higher education institution in such areas: education, research, organization, managerian, financial, economic, international, expert consultation, production and economic, social and culture. It was found that the educational institution should have an innovative potential to such activities, which is defined as a set of intellectual, financial, personnel and other resources. The state of innovation potential depends on the «degree of readiness» to provide the innovative development of higher education. The methods of assessing the innovative potential of the university should be based on the defined resource components of the groups, sequence indexes (characteristics) that affect the innovation of higher education and their comparative analysis. The innovation activities of higher education is evaluated from the point of its socio-economic consequences, financial and economic characteristics of management and infrastructure software. For this reason, an integrated estimation of innovative activity of higher education has to be formed.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інноваційна діяльність, інноваційний потенціал, інноваційні напрямки, ресурсне забезпечення, методика оцінки, innovation, innovative potential, innovative directions, resource software, methodology evaluation
УДК: 37.015.6:37.01:378 (477)
Бібліографічний опис: Пірус В. О. Методичні підходи до оцінки інноваційної діяльності вищого навчального закладу / В. О. Пірус // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2016. – Вип. 3(75). – С. 139-145.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 19 Бер 2018 11:16
Останні зміни: 19 Бер 2018 11:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8859
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року