Ганкіна, М. С. and Hankina, M. S. (2016) ВИЗНАЧЕННЯ ПРІОРИТЕТУ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(76)). pp. 35-42.
|
Text
Ve764.pdf.zax.pdf Download(299kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано наукові здобутки української економічної школи та визначено єдину методологічну позицію, яка повною мірою визначила соціально-комунікативну функцію підприємств міжнародного туризму. Визначено, що основними сегментами взаємодії економічного розвитку суспільства та інформаційної сфери є: інформаційне суспільство, закономірності й проблеми його становлення і розвитку; інформаційна інфраструктура суспільства; проблеми інформаційної безпеки; нові можливості розвитку особистості у інформаційному суспільстві; проблеми демократизації в інформаційному суспільстві та шляхи їх вирішення; інформаційна культура та інформаційна безпека особистості. Визначено, що соціальна та комунікативна функція діяльності туристичного підприємства нерозривно поєднанні, соціальна спрямованість діяльності туристичних підприємств важлива як для молодих людей, так і для людей похилого віку, але спрямованість туристичної діяльності для представників різних вікових категорій відрізняється, всі клієнти туристичної компанії відзначають інформаційну складову її діяльності як головну.
Title in English
PRIORITIZATION OF SOCIAL AND COMMUNICATIVE FUNCTION OF INTERNATIONAL TOURISM ENTERPRISES
English abstract
The article has analyzed the scientific achievements of the Ukrainian Economic School and has identified common methodological position that fully has identified social and communicative function of international tourism as basical. It was determined that the main segments of interaction of society economic development and media areas are: information society and patterns and problems of its formation and development; information infrastructure of society; information security problems; new opportunities for personal development of the information society; problems of democratization in the information society and ways of their solution; information culture and information person security. It is determined that social and communicative functions of the tourist enterprise are closely together with the social focus of tourism enterprises activity. It is important for young people and for older people, but the focus of tourist activity for members of different ages differs. All customers of tourist companies say that information component of their activity is primary.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | функція, підприємства, міжнародний, туризм, соціально-комунікативна, інформація, клієнти, function, enterprises, international, tourism, socialcommunicative, information, clients |
УДК: | 338.48.02 |
Бібліографічний опис: | Ганкіна М. С. Визначення пріорітету соціально-комунікативної функції підприємств міжнародного туризму / М. С. Ганкіна // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2016. – Вип. 4(76). – С. 35-42. |
Subjects: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 |
Depositing User: | С. В. Бойчук |
Date Deposited: | 22 Mar 2018 11:31 |
Last Modified: | 22 Mar 2018 11:31 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8956 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |
Downloads
Downloads per month over past year