Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з дисципліни «Педагогічна супервізія» для для студентів спеціальності 011 «Освітні педагогічні науки» спеціалізації «Педагогіка вищої школи», спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління навчальним закладом» денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

07-03-101 Якубовська, С. С. (2018) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійного вивчення з дисципліни «Педагогічна супервізія» для для студентів спеціальності 011 «Освітні педагогічні науки» спеціалізації «Педагогіка вищої школи», спеціальності 073 «Менеджмент» спеціалізації «Управління навчальним закладом» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
07-03-101.pdf

Download(1MB) | Перегляд

Анотація

Метою вивчення навчальної дисципліни є формування здатності майбутнього науково-педагогічного працівника до самостійної професійної дії, до розвитку своєї діяльності в нових унікальних умовах, результатом чого буде придбання необхідних компетенцій, нового досвіду і усвідомлення нових можливостей у педагогічній діяльності. формування загальних і професійних компетенцій, особистісних якостей, прагнення до самодіяльності, самоактуалізації і творчої самореалізації в психолого-педагогічної діяльності. Основними завданнями навчальної дисципліни є: – створення умов для формування професійної свідомості і мислення; – розвиток вміння вступати в різні типи професійної комунікації з колегами, професійним співтовариством; – формування та вдосконалення необхідних для самостійної професійної діяльності компетенцій, що дозволяють успішно здійснювати професійні дії, а також розвиток важливих професійних особистісних якостей (здатності до самоаналізу, рефлексії, ініціативності, толерантності, морально-етичних якостей і ін.). – напрями реформування системи вищої освіти в Україні відповідно до вимог сучасного суспільства; – психолого-педагогічну структуру та основні підходи до вивчення особистості викладача і студента ВНЗ; – методику проведення навчальних занять у ВНЗ. уміти: – володіти основними категоріями психолого-педагогічних знань і застосовувати їх при виконанні теоретичних і практичних завдань; – ставити мету, планувати та вирішувати педагогічні завдання; – інтерпретувати дані психолого-педагогічних досліджень і визначати напрями корекційної роботи з урахуванням індивідуально-психологічних властивостей особистості студента; – організовувати освітній процес у вищому навчальному закладі.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 07-03-101, педагогічна супервізія, супервізорство, особистість супервізора
Шифр: 07-03-101
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття, Вивчення дисципліни
Тематики: Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка
Шифр галузі знань > 1 Освіта/Педагогіка > 11 Освітні, педагогічні науки
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 73 Менеджмент
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 26 Бер 2018 11:55
Останні зміни: 26 Бер 2018 11:55
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/9013
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року