Робоча програма «Інфраструктура товарного ринку» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Program of the Discipline "Infrastructure of commodity market" specialty 075 «Marketing»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-09-23 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2017) Робоча програма «Інфраструктура товарного ринку» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Program of the Discipline "Infrastructure of commodity market" specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
06-13-123.pdf

Download(968kB) | Перегляд

Анотація

В умовах глобалізації економіки і зростаючої конкуренції особлива увага приділяється формуванню оптимальної інфраструктури товарного ринку. Процес формування та розвитку різних сегментів ринку товарів і послуг потребує створення адекватної інфраструктури, яка б могла забезпечити задоволення потреб споживачів на найвищому рівні на основі збалансованих затрат економічних, фінансових і соціальних ресурсів, як окремих індивідів, так і суспільства в цілому. При цьому, особливого значення набуває системний, багатоаспектний і взаємопов’язаний аналіз усіх складових інфраструктури національної економіки для досягнення оптимальної відповідності та ефективного її функціонування в умовах ринкових відносин. In a globalized economy and growing competition special attention focuses on creating the optimal commodity market infrastructure. The formation and development of various market's segments of goods and services requires the creation of adequate infrastructure that could ensure customer satisfaction at the highest level based on the balanced cost economic, financial and social resources, both individuals and society as a whole. Thus, special importance is systemic, multidimensional and interrelated analysis of all components of the infrastructure of the national economy to achieve optimal compliance and effective functioning in market conditions.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 06-09-23, інфраструктура товарного ринку, маркетингові посередники, оптова торгівля, виробнича діяльність, організаційно-збутова діяльність, роздрібна торгівля, біржова діяльність, лізинг, прямий продаж, commodity market, infrastructure, resellers, wholesale, industrial activity, organizational and sales activities, retail, exchange activities, leasing, direct sales
Шифр: 06-09-23
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Ірина Понаріна
Дата внесення: 30 Бер 2018 09:06
Останні зміни: 30 Бер 2018 09:06
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/9151
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року